Z som i Zlatan, M som i MFF

151124 MFF:s emblem projicerad på toppen av Malmös högsta byggnad, Turning Torso den 24 november 2015 i Malmö. Foto: Petter Arvidson / BILDBYRÅN / kod PA / 91256
151124 MFF:s emblem projicerad på toppen av Malmös högsta byggnad, Turning Torso den 24 november 2015 i Malmö.
Foto: Petter Arvidson / BILDBYRÅN / kod PA / 91256

Visst är det vackert!
Jag kan se det från mina fönster men tyvärr är det så disigt att jag inte kan ta ett bra kort av det. 
Nu kör vi…

Ett avtryck till bettskena är nu gjord och den 9 december ska jag hämta den. Tanken är att jag ska ha senan på natten tills käken lugnat sig lite och det går att arbeta och träna mera med den. Om cirka två månader kommer jag få tid att träna mig att tänja senorna för att kunna gapa och tugga utan att det i framtiden ska göra ont. Känns verkligen som jag kom ett långt steg i rätt riktning.

Även denna tandläkares diagnos är att problemet kommer efter en av alla operationer, men det kommer aldrig gå att bevisa. Nu är det jag som får ta hand om allt arbete, för det är vad det kommer vara. Ett mycket långsiktigt och ihärdigt träningsarbete. Men ara jag slipper smärtan gör jag vad som helst.

Lämna en kommentar