Krama ekar

EkAtt krama eker ger massor av energi.
Man kan riktigt höra hur det överförs om man står tätt, tätt intill.
Det gäller klart mer än ekar, men just ekar är jag förtjust i.
De är så inbjudande, stora och mäktiga. 

Nu är jag hemma igen. Mina 12 dagar på Skeppsgården är till sin ända för denna gång. Men jag kommer hem stärkt av syra och alla möten jag gjort.
Varje ny grupp som kommer är olika beroende på vem som är där för tillfället. Det startar en ny kurs varannan vecka. Denna gången upplevde jag helt annorlunda känslor mot förra året och det är bra. Bra, för annars blir det ingen personlig utveckling.

Jag har haft mycket svårt att sova i sängen jag fick mig tilldelad och tyvärr gick det inte att flytta den. Jag tror det beror på att det gick någon currylinje just där sängen står. Men inatt sov jag som en stock. Hann knappt lägga huvudet på kudden förrän jag snarkade gott och sov så gott aom hela natten och vaknade lite mer utvilad idag. Behöver minst en natt till för att komma ikapp. Sen är det dags att bearbeta alla minnen.

Lämna en kommentar